Hästsaker säljes

Jag har en del saker som jag tröttnat på, och tänkte att någon annan kanske skulle kunna ha glädje av dem. Titta här nedan!
Duvblått Glengordon schabrak, allround/hopp, storlek ponny (använt på D-ponny, 16,5" sadel)
Vitt Kingslandschabrak, allround/hopp, storlek ponny (använt på D-ponny, 16,5" sadel)
Rosa/grå Lamicell-hjälm, storlek M (55-58, ställbar) Aldrig avtrillad med, knappt använd
Blått Pessoaschabrak, allround/hopp, storlek ponny/cob (stort, i princip som ett full)
Ser något intressant ut? Mejla mig på [email protected], eller kommentera med din mail så kontaktar jag er. Eftersom att jag inte satt några priser, så tar jag alltså bud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0